XX-W5 forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het XX-forum voor W5
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 king of the hill

Ga naar beneden 
+3
the return of bassie
ridder jesse
Admin
7 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 21-11-09

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: king of the hill   king of the hill Emptydi nov 24, 2009 1:50 am

voor de onbekenden:
je probeert degene voor jouw (bericht) van the hill af te krijgen door zijn/haar ideen de grond in te boren en daarna met iets nieuws zelf the top of the hill in te nemen!!!

Ik zal daarom wel (simpel) beginnen:

IK GOOI IEDEREEN OVER MIJN SCHOUDERS EN STA NU ALLEEN: KING OFF THE HILL!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://xx-w5.actieforum.com
ridder jesse




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Lost City XX

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptywo nov 25, 2009 2:33 am

van alleen zijn wordt je zeer depressief waardoor je contact gaat zoeken onderaan the hill

ik beklim de top en ben de nieuwe KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
the return of bassie

the return of bassie


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 25-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Corleone Family XX / Blerick

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptywo nov 25, 2009 6:05 pm

Maar is geluid en ineens: ROETS! ga je onderuit op je weg naar boven en val je weer helemaal terug tot in het dal. Ik kan je nog net ontwijken en klim verder.
Nu ben ik King of the Hill
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lsdblariacum.webklik.nl
hespera




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-11-09

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydo nov 26, 2009 12:50 am

Je edele badmuts zakt over je ogen en ziet niks meer, je struikelt en wordt onder aan de berg wakker!
Ik sprint op mijn ezel naar boven en ben :Queen off the hill!
Terug naar boven Ga naar beneden
mensdeleeuw




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wilrijk (Antwerpen)

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydo nov 26, 2009 7:07 pm

Maar op de top had je mijn tomaten niet gezien die ik met mijn katapult naar je afvuurde, je wordt draaierig van al de tomaten in je gezicht, je ezel schuift uit over het sap en je glijdt baar beneden. Ik kom met mijn goede stapschoenen naar boven en ben KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptyza nov 28, 2009 2:31 am

Helaas had je je veters niet gestrikt van je mooie schoentjes en donder je zo naar beneden.

Ik kom naar boven met mijn zelfgebouwde hill liftje.
Nu ben ik: KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
Mutsman

Mutsman


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 28-11-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoorn

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptyza nov 28, 2009 3:54 am

Jammer genoeg breken de kabels van je lift en val je weer naar beneden,

ik kom aangelopen met mijn ezeltje aan de hand
Nu ben ik King of the Hill!
Terug naar boven Ga naar beneden
ridder jesse




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Lost City XX

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptyma nov 30, 2009 10:20 pm

helaas begint je ezel (of jij: zie het verschil niet zo Razz) te balken vanwege een potje ezeltje-prikje.
jullie rennen om het hardst de hill af en daar kom ik dan met mijn voorlader in de hand. knal iedereen overhoop die mij achterna komt.

KING OF THE HILL!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mutsman

Mutsman


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 28-11-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoorn

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydi dec 01, 2009 6:04 pm

(haha.....)
terwijl wij de hill afrennen en jij naar achteren kijkt om te schieten, val ik zo op jou waardoor jij mijn val breekt en vervolgens jij van de berg afrolt, daardoor kan ik weer rustig naar boven lopen met mijn bruine stoffen schoenen!

nu ben ik King of the Hill alweer!
Terug naar boven Ga naar beneden
the return of bassie

the return of bassie


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 25-11-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Corleone Family XX / Blerick

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydi dec 01, 2009 8:21 pm

Maar dan kom ik verkleed als indiaan op mijn mustang je voorbij want het schiet niet echt op te voet en dan ben ik weer

KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lsdblariacum.webklik.nl
ridder jesse




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Lost City XX

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptyzo dec 06, 2009 6:23 pm

je bedoelt dat je je eigen mustang plomt overhoopt schiet en daardoor je voet verzwikt.
Toevallig loop ik rond met 2 mustangs, dus 2x zo snel Razz
Ik schiet jouw mustang nog maar een x overhoop, terwijl ik je voorbij schiet.
Sta ik daar bovenaan met 2 paarden aan mijn zijde...

...KING OFF THE HILL!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bikerbotje




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : zutphen

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydi dec 08, 2009 12:59 pm

ik neem mijn tijd beneden en wacht gewoon totdat jullie elkaar allemaal hebben afgeknald om dan vervolgens de troon te nemen Twisted Evil (en ik heb een hoop geduld ervoor over)
Terug naar boven Ga naar beneden
ridder jesse




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Lost City XX

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydo dec 10, 2009 2:25 am

helaas is geduld deze x geen schone zaak:

terwijl jij beneden staat te wachten, loop ik flierenfluitend via de andere kant rustig omhoog en ben wederom KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
Bikerbotje




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : zutphen

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydo dec 10, 2009 11:01 am

voorlopig wel michien jesse maar tot die tijd zit ik lekker warm in de saloon lekker aan een fles wiskey terweil jij daar boven zit te wachte totdat er weer een zo gek is jou van de top afte schieten en uiteindelijk blijft er maar 1 over en dat ben ik Razz ookal gaat het jaren duren maakt mij niet uit ik heb geen haast Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 21-11-09

king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Emptydi maa 09, 2010 11:58 pm

Bikerbotje schreef:
voorlopig wel michien jesse maar tot die tijd zit ik lekker warm in de saloon lekker aan een fles wiskey terweil jij daar boven zit te wachte totdat er weer een zo gek is jou van de top afte schieten en uiteindelijk blijft er maar 1 over en dat ben ik Razz ookal gaat het jaren duren maakt mij niet uit ik heb geen haast Twisted Evil Twisted Evil

De whiskey is je teveel geworden en je lazert van je barkruk. Je kan niet eens meer opstaan en iedereen laat je gewoon liggen.
Ik heb hierop gewacht en loop rustig naar de top.

KING OF THE HILL
Terug naar boven Ga naar beneden
https://xx-w5.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





king of the hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: king of the hill   king of the hill Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
king of the hill
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
XX-W5 forum :: xx-W5 :: king off the hill-
Ga naar: