XX-W5 forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het XX-forum voor W5
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een vraag om van XX naar KS te gaan!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
El-Garbo




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 28-01-10

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptyma maa 29, 2010 12:14 am

Hallo XX steden en leden

Ik wordt benadert met de vraag of we van XX naar KS willen gaan graag jullie mening daarover!
Terug naar boven Ga naar beneden
ridder jesse




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 21-11-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Lost City XX

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptyma maa 29, 2010 2:07 am

mijn mening hierover is voor zover al bekend, maar wil ik hier toch even neerzetten;

ik ben hier ooit begonnen met de XX en heb al meerdere aanbiedingen gehad om over te gaan Smile
toch vond ik het vleiend, maar zal elke vorm van overstappen niet aannemen!!!

aangezien dit een vrijwillig spel is, mag een ieder hier in mijn ogen zelf de beslissing voor zijn/haar stad maken.
wel wil ik er over kwijt, dat de meeste mensen deze vorm van verplichting erg prettig vinden en dat is wel iets wat ik altijd erin zal bliijven houden.

...en dat kun je niet van elke groep binnen The West zeggen...

dus ik blijf XX, al blijft alleen mijn stad over king

mvg,

ridder jesse
Terug naar boven Ga naar beneden
El-Garbo




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 28-01-10

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptydi maa 30, 2010 3:31 am

Dan kunnen we snel dit Topic sluiten want ik ben ook niet van plan over te stappen bounce

Ik blijf bij de XX als een ander wil overstappen dan moeten die dat maar doen.....ik zal jullie niet velaten Smile

Groetjes
El-Garbo
Terug naar boven Ga naar beneden
timkie1994




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 25-11-09

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptydi maa 30, 2010 8:32 am

anders word het dnek ik ook te grootschalig. we kunnen hun natuurlijk wel helpen met fortgevechten enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
the return of bassie

the return of bassie


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 25-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Corleone Family XX / Blerick

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptydi maa 30, 2010 6:06 pm

Ik blijf ook waar ik ben: bij XX. Maar ik ga ook niemand tegenhouden die overstapt. Eigen keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lsdblariacum.webklik.nl
Admin
Admin



Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 21-11-09

Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Emptydi maa 30, 2010 10:17 pm

fijn om te horen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://xx-w5.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag om van XX naar KS te gaan!   Een vraag om van XX naar KS te gaan! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een vraag om van XX naar KS te gaan!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
XX-W5 forum :: xx-W5 :: archief-
Ga naar: